czwartek, 14 lutego 2013

Impreza z SNSD, jest kopiarstwo? mejbi, bejbi.

Dzień Dobry / Dobry Wieczór / Dobranoc.
Nie będzie posta powitalnego, ponieważ iż aczkolwiek
Od dawna zabierałam się za stworzenie bloga o niczym konkretnym (na cholerę mi kolejny blog?!)
i czekałam na coś konkretnego, aż w końcu mnie naszło.
Nie, żebym miała coś konkretnego.
Przy poszukiwaniu  inspiracji do przemalowania białych butów, idąc godnie za myślą "wszystko byle nie matma" natrafiłam na starsze już zdjęcia, ale łudząco podobne do photobooka SNSD.
Pozostaje pytanie - co było pierwsze?
Wiem że są ludzie, którzy potrafią znaleźć podobieństwo pomiędzy zespołem nastolatków i grupą satanistyczną, ja nie z tych. Co konkretnie mogę mieć na myśli? Imprezę w kuchni, sklepie, kanapie. Być może to tylko luźne skojarzenie, ale Sones mogą być zainteresowane.



MINKPINK HIGH SUMMER 2011 – 12 LOOKBOOK









SNSD HOLIDAY PHOTOBOOK






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz