poniedziałek, 13 stycznia 2014

soompi awards 2013 głosowanie - co, jak, z czym

Dawno mnie tu nie było (ok 4 miesięcy?) z powodów osobistych, które są zbyt nudne, by je przytaczać. 
Ok, postanowiłam napisać co, jak i dlaczego miało wpływ na głosowanie na soompi, bo chyba pierwszy raz w takim głosowaniu zdobyłam się na większą dawkę obiektywizmu i nie głosowałam na samych artystów od YG!!! Wymagało to przy tym wiele zastanowienia. Pomimo że głosować można nieskończoną ilość razy, komu by się chciało xdd Głos oddawałam raz i też był fun. Przy niektórych kategoriach sobie odpuściłam, jeśli nie miałam zdania. 
Co by nie przedłużać!

1. Top Female Solo Artist  Od razu pomyślałam o CL, która jednak w zeszłym roku miała jedno udane solo i udany występ z Lee Hyori na koncie. Sama diva Hyori wróciła na scenę z wielkim hukiem. Zastanawiałam się też nad Juniel, jednak wybór padł w końcu na Lee Hi. W porównaniu do innych praktycznie nowa w gejpopach, mam nadzieję że po 1 albumie YG jej nie zaniedbają i w tym roku czymś nas uraczy. Motywacją mogą być np. wszelakie nagrody. 

2. Top Male Solo Artist  Tu myślałam nad wszystkimi po trochu i nad każdym z osobna. W końcu stanął pomiędzy Henrym i Seo In Guk'iem. Padło na tego drugiego. Obydwaj zdobyli moje serce w ubiegłym roku, ale Seo In Guk w dramie "The Master's Sun" zagrał świetnie.

3. Top Female Group Padło na 2NE1. Mogłabym myśleć o SNSD i f(x), zwłaszcza biorąc pod uwagę zdobyte nagrody, ale + należy się 2NE1 które zrobiły w 2013 więcej niż "I love you" z 2012. Oby następny rok był jeszcze lepszy!

4. Top Male Group Jak zwykle zbyt wielu do wyboru, ale wygrali u mnie Teen Top. Serce mi pękło, bo B.A.P. też odwalili w tym roku kawał dobrej roboty. Poza tym to trochę dziwne głosować na Teen Top, a nie na Shinhwę, bo jakby nie patrzeć Teen Topy to zespół Andiego. Ale nic tak nie wkręca, jak 'Rocking'. 
5. Top Collaboration. Jedna z kategorii, którą sobie odpuściłam. Uwielbiam Verbal Jinta, ale zagłębienie się w tylu arrtystów któych nie znam wymagałoby zbyt wiele czasu.

6. Rookie of the Year Również nie zagłosowałam, sympatyzuję z LC9, ale byłoby to niesprawiedliwe to pozostałych artystów których w większości nie kojarzę (nie, żeby to miało jakikolwiek wpływ na ogólne głosowanie...)

7. Artist of the Year Dosyć trudne. Tu już nie zagłosowałabym ponownie na 2NE1. G-Dragon? Postarał się i wszyscy o tym wiemy. Infinite, SHINee, Sistar, Girl's Day.. każdy z tych artystów miał swój wkład w gejpop w ubiegłym roku. Ale wygrały Crayon Pop. Obłędne. Śmiem nawet rzec, że czegoś takiego jeszcze nie było. Dlatego wygrały! I występ z Ylvis - niezapomniany polew. ;D
8. Top K-Drama OST Song Ta kategoria mi się podoba. I nie zdziwiłam się za bardzo, że znalazło się tu 'Moment' z The Heirs. Media dostały bzika na tej piosence, a jest naprawdę przeciętna. To, nad czym miałam dylemat to Hyorin - Crazy of you i Yoon Mirae - Touch Love. Obydwie chwytają za serducho i przywołują wspomnienia, ale wybór padł na spokojniejsze Touch Love.

9. Album of the Year GD z Coup D'etat. Szacun za album
10. Best Choreography W najlepszej choreografii też nie poszło łatwo. Taeyang z 'Ringa Linga'? Tak, był dobry. Ale pomimo że nie est exotic, zaczęłam się zastanawiać nad 'Growl', gdzie choreografia baaardzo mi się podoba i 'First Love' od After School. Ale laseczki z Po Szkole zagięły system swoim polo dance. Nie dość, że idealny wręcz taniec na rurze, to jeszcze w gejpopach! Na Growl zagłosuję może kiedyś przy okazji :P

11. Best Comeback / Breakout Artist Poszło łatwiej, przez chwilę znowu zastanawiałam się nad Hyori, ale chłopaki z Block B zrobili najlepszy comeback z Very Good! Poradzić sobie i wrócić z taką piosenką...

12. Best Fandom Tu musiałam być ze swoimi. Nawet jeśli miałabym patrzeć na aktywność fandomów na przestrzeni roku... nie. Blackjacks górą ;)

13. Best Stage Outfits  dziwo też sobie podarowałam. Tu naprawdę żadne ałtfity nie były jakieś cudowne, chociaż spodenki Hyuny zwracają uwagę...

14. Song of the Year W dwóch ostatnich kategoriach można głosować tylko za pomocą LINE

15. Best Music Video Bardzo żałuję, że nie mogę tu głosować. Najlepsze MV oczywiście Kill Bill od BEG.

W wyżej wymienionych kategoriach możecie głosować na swoich ulubionych artystów na soompi.com  nieskończoną ilość razy dziennie i tylko raz dziennie przez aplikację LINE. Aby głosować, wystarczy mieć konto google lub facebooka.

sompi awards 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz