sobota, 16 marca 2013

Wywiad z Park Shin Hye na konferencji prasowej w Manila

Wywiad, który pojawił się też na moim innym blogu. Przetłumaczony pobieżnie, na prawie-polski.
Bardzo lubię Shin Hye, jest grzeczna, delikatna, nawet dobrze gra. XD
Kończę ostatnią dramę z jej udziałem i może coś o niej naskrobię.
Swoją drogą, bardzo mi się podoba w tej białej sukience.




Shin Hye powiedziała na wstępie, że lecąc samolotem podziwiała widok Filipin z lotu ptaka, a także że tutejsza pogoda jest miłą odskocznią od zimy w Korei.

P: W jaki sposób wybierasz swoje dramy?
O: Przede wszystkim biorę pod uwagę scenariusz, następnie postać i zastanawiam się jak to mogę ukazać.

P: Jaka jest twoja ulubiona postać, jaką zagrałaś?
O: Gdybym miała wybrać, byłaby to Go Minam z "You're Beautiful"

P: Spośród słynnych ludzi, z kim najbardziej się zaprzyjaźniłaś?
O: Kiedy kręciliśmy “You’re Beautiful”, byliśmy blisko ze wszystkimi aktorami. Byliśmy blisko zwłaszcza z Jung Yonghwa w "Heartstrings", ponieważ to już drugi raz, gdy kręciliśmy dramę razem.

P: Jakie cechy ma idealny mężczyzna?
O: Osobiście, lubię słodkich chłopaków. Ktoś, kto mnie szanuje gdy pracuję.

P: Ze wszystkich ról które odgrywałaś, do której możesz odnieść się najbardziej?
O: Duża ilość ról mnie odzwierciedla.

P: Chcesz wziąć udział w rolach, których jeszcze nie próbowałaś czy może wrócić do takich, które już masz za sobą?
O: Wszystkie role są inne. Jeśli mam podjąć się nowej roli, będę chciała jednej akcji.

P: Jakie są twoje 3 sekrety urody?
O: Po pierwsze, bardzo lubię ćwiczyć, szczególnie gdy jestem zestresowana. Po drugie, lubię różnego rodzaju jedzenie. No i w końcu po prostu dbam (myję) o swoją twarz. To bardzo ważne.

P: Czy jest coś, co chciałabyś doradzić nowym w branży rozrywkowej?
O: Ponieważ sama jestem jeszcze młoda, nie sądzę bym mogła komu doradzać. Ale jako przyjaciel, chciałabym powiedzieć by nie stracili siebie.

P: Jakie jest twoje wrażenie o Filipińskich fanach?
O: Właściwie to na lotnisku prawie się rozpłakałam. Byłam wzruszona, bo przyszło naprawdę wielu fanów. Wykrzykiwali moje imię, wspominali mnie nawet na twitterze i było mi smutno, że nie mogłam odpowiedzieć im wszystkim.

P: Twoi fani proszą, by zapytać o relacje z aktorem z  'Heartstrings', Jung Yonghwa. Wspominałaś, że byliście blisko. Nadal macie kontakt ze sobą?
O: Mamy ze sobą kontakt, ale ponieważ obydwoje jesteśmy zajęci, nie możemy się spotkać, zwłaszcza Yonghwa, który jest teraz zajęty muzyką.

P: Jakie są twoje ulubione perfumy?
O: Naprawdę nie mogę powiedzieć żadnej marki, ale coś pomiędzy kwiatowym i sportowym

P: Jakie są najczęstsze mylne wyobrażenia, jakie mają o tobie ludzie?
O: Myślę że nigdy nie doszło do żadnych nieporozumień, bo zawsze byłam sama.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz